*** El Cami de l'alsina 150m, V+, Montserrat

Dissabte, 15 de març del 2008

Després de la petita frustració de fa dos dies a la cara sud , avui tornem amb el ferm propòsit de endur-nos un bon sabor de boca, d' entrada la companyia ja es ben grata, ens acompanya Maria abans de volar definitivament a terres valencianes i la nostra intenció avui es de gaudir i fer metres i mes metres, escollim la zona del monestir i només començar a pujar escales ens fixem en el Cami de l'Alsina, una via que sempre hem fet els seus 3 llargs superiors que som preciosos, pero desconeixem els seus dos llargs inferiors, i cap alla que hi anem, te dues entrades, a l'esquerra una mes exigent de 6a+ i a la dreta una mes suau de Vº, escollim aquesta opció, es tracta de un diedre llis, on cal colocar alguna peça bonics els primers metres i lletjos i sense sentit
els següents, el inici del següent llarg tot i que li donan V+, es prou mes finet i les assegurances estan prou mal ficades amb el cul que si caus entre el primer i segon parabolt piques a terra i tampoc tens l'opció de guarrejar, be... tractant-se de nosaltres en aquest tema no hia impossibles jejeje.
Pasat aquest tram es prou mes facil, reunio a un arbre i uns metres per bosc ens deixen al tram de via que ja coneixem i que a partir d' ara seguirem fent a partir del seu tercer llarg, la resta de via com sempre, fantàstica!!,
passos macos, fins, continuïtat i sense passar por, sobre tot el darrer es una petita obra d' art en el seu grau del conglomerat montserrati,
la nostre idea es segur cap al Gorro Frigi o agulles veïnes, però el mal temps ( que al final res , de res...) ens va fer decantar per baixar fent una llarga excursió.

Mingo ha dit...

Hola
La veritat és que la primera tirada del camí de l'Alsina, no invita a pujar-hi. La entrada per la dreta correspon a la primera tirada del cami del xas.